Galilhud cz

Jeśli chcesz zobaczyć nowszą wersję karabinu sprawdź: Galil AR

Opis: Edytuj

IDF Defender, powszechnie nazywany Galilem lub IMI Galilem to karabin znajdujący się we wszystkich odsłonach Counter Strike'a, oprócz Counter Strike'a: Global Offensive gdzie został zastąpiony przez Galila AR. Jest on głównie używany przez terrorystów i wyprodukowany w Izraelu.

Przegląd: Edytuj

Galil jest karabinem niezbyt silnym dostępnym wyłącznie dla terrorystów. Jedyne jego wady to niezbyt duży zasięg i duży odrzut. Jest również niezwykle ciężki jak na karabin szturmowy. Z tych względów Galil jest często kupowany kiedy gracz ma mało pieniędzy lub we wczesnych rundach a zwykle po kilku rundach jest zastępowany AK-47.

Informacje: Edytuj

IDF Defender

alternatywna nazwa: IMI Galil
Występowanie w grach: cs, cs-cz, cs-cz Deleted Scenes, cs-s
Cena: 2000$
produkcja: Izrael
kaliber: 5.56
magazynek: 35/90
tryby: automatyczny
szybkostrzelność: 666RPM
waga(załadowany): 4.35kg
masa pocisku: 4g
prędkość wylotowa: 2013 ft/s
moc: 1712 J
używany przez: terrorystów
czas przeładowania: 2.6s
odpowiednik: Famas

Wady i zalety: Edytuj

Zalety: Edytuj

  • Galil posiada największy magazynek w porównaniu do innych karabinów (35 naboi).
  • Jest to najtańszy karabin dla terrorystów (2000$).
  • Posiada wysoką szybkostrzelność.
  • Ma dobrą penetrację pancerza.
  • Ma niższy odrzut w porównaniu do AK-47.

Wady Edytuj

  • Mniej dokładna niż AK-47
  • Traci dokładność podczas strzelania ogniem ciągłym
  • Posiada średni odrzut
  • Jest to najcięższy karabin szturmowy
  • Nie może strzelać pod wodą

Rozgrywka: Edytuj

Taktyki: Edytuj

  • Można wystrzeliwać dużo kul, podczas starcia na bliskiej odległości celując w klatkę piersiową. Odrzut powinien sprawić iż broń strzeli w głowę.
  • Broń może być śmiertelna w starciach na bliską odległość, jeśli gracz ma duże doświadczenie. Karabin może zabić wrogów jedną kulą w głowę ale gracz nie może zbyt długo strzelać ogniem ciągłym, ponieważ głowa może zejść z celownika a gracz może stać się łatwym celem do ataku. Najlepszym sposobem na uniknięcie takiej sytuacji może być po prostu wstrzymanie na chwilkę ognia i dalsze strzelanie.
  • Na średnim dystansie, warto zatrzymać się i dążyć do ustrzelenia głowy poprzez strzelanie po 2 pocisków w głowę co sprawia, że uderzenie w głowę jest bardziej prawdopodobne.
  • Na dalekim dystansie najlepiej kucnąć i celować w brzuch.
  • Choć obrażenia w Galilu są nieco niższe niż w innych karabinach, jest on dobrą bronią na przeciwników z kamizelką kuloodporną. Wystarczą 3-4 strzały w brzuch a opancerzony przeciwnik zginie.
  • W grze Counter Strike: Source, Galil jest nieco celniejszą bronią niż w innych częściach. Użytkownik może wystrzelić cały magazynek i trafić kilka razy w przeciwnika na średniej odległości.

Taktyki przeciwko Galilowi: Edytuj

  • Unikaj bliskiego kontaktu z przeciwnikami wyposażonymi w tą broń.
  • Używaj broni długodystansowej przeciwko wrogom z Galilem
  • W Counter Strike: Source użytkownicy Galila są bardziej skłonni do rozpylania całego magazynka. Ponieważ może mieć niekontrolowany odrzut na full auto (cały magazynek w jeden cel), warto zachować większą odległość i używać broni trochę celniejszej.
  • Czekaj aż wróg wpakuje cały magazynek (kiedy będzie to robił, ruszaj się jak najwięcej) i będzie musiał przeładować, a kiedy to zrobi zacznij do niego strzelać.

Porównanie z: FAMAS'em Edytuj

Pozytywne:

  • Troszkę tańszy (2000$ i 2250$ dla FAMASA).
  • Większy magazynek (35 naboi i 25 w FAMASIE).
  • Większe obrażenia przeciwko wrogom opancerzonym.
  • Większa dokładność niż w FAMASIE podczas full auto.
  • Krótszy czas przeładowania 3 sekundy dla Galila vs 3.8 sekundy dla FAMASA w CS 1.6 oraz CS: Condition Zero oraz 3.4 sekundy dla Galila w CS:S.

Neutralne:

  • Ten sam typ amunicji co w FAMASIE (5.56mm).
  • Ta sama prędkość strzelania podczas full auto co w FAMASIE (666RPM).
  • Obie bronie nie mogą strzelać pod wodą.
  • Obie bronie posiadają te same obrażenia.

Negatywne:

  • Galil nie posiada alternatywnego trybu strzelania burst fire (który jest dobry na daleki zasięg).
  • Jest bronią cięższą niż FAMAS (wolniej się z nim poruszamy).

Więcej z Fandomu